Helmond zet zich met #FOODSPOTS culinair op de kaart!

Helmond Marketing brengt lokale partners bij elkaar in de Youtube-serie #FOODSPOTS. Lokale filmmakers, Healthy Sisters, horecazaken en de Rabobank werken samen om onze horecaondernemers en eetgelegenheden een extra podium te bieden. Het doel van deze reeks is om te laten zien dat je in Helmond op steeds meer plekken terecht kunt voor een culinaire belevenis. Vanaf vandaag zal er tot en met januari 2020 iedere maand een nieuwe aflevering op YouTube verschijnen.

“Helmond timmert op veel terreinen aan de weg “, aldus Leo Grunberg, directeur van Helmond Marketing. “Lightyear One, een groeiende Automotive Campus, het nieuwe Speelhuis, de ‘Slimme Wijk’ in Brandevoort, grootsere evenementen, Helmond heeft genoeg om trots op te zijn. Het gaat op tal van terreinen goed hier.” Onze eetgelegenheden mogen gezien en bezocht worden, zowel door Helmonders als regio-inwoners. Er is voor elk wat wils.

De serie wordt gepresenteerd door het duo de Healthy Sisters. Twee vloggers die een gezonde lifestyle promoten. Zij zijn o.a. bekend van hun boek, vlogs, sociale media en in 2017 zijn ze benoemd tot Helmonder(s) van het jaar. De eerste aflevering is opgenomen met Freek Boetzkes, de eigenaar van 33 Good Food. In deze aflevering vertelt hij zijn verhaal over zijn loopbaan in de horeca en gaat hij koken voor de Healthy Sisters. “In Helmond heb ik een heerlijke jeugd gehad. Ik heb nooit behoefte gehad om hier te vertrekken. Helmond is mijn thuis en de enige plek waar ik wil ondernemen”, aldus Freek. Horecaondernemers die willen meedoen aan de serie, kunnen zich hier aanmelden.

Bekijk hier de video!

192 totaal aantal vertoningen, 1 aantal vertoningen vandaag

Laat ook anderen weten wat er speelt in uw eigen wijk!

Dit is niet ok

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *