Na de zoveelste opmerking en klachten die te horen waren via social media kwam de redactie van ditisonzewijk.nl in contact met Eefje van der Linden.

Eefje woont in Brandevoort en is, net als heel veel andere Helmondse abonnees van Ziggo, heel teleurgesteld in de handelswijze van Ziggo.

Met enige regelmaat heeft ze geen internet, telefoon en tv en ze baalt daar verschrikkelijk van.

Ze krijgt steeds het standaard antwoord van Ziggo dat men er hard aan werkt om het probleem op te lossen, maar Eefje wil dat het probleem voorgoed wordt opgelost.

Ze roept daarom abonnees van Ziggo in Helmond op, om contact met haar op te nemen en zo een actiegroep te vormen: ’Misschien kunnen we met een grotere groep abonnees Ziggo bewegen meer aandacht te schenken aan onze klachten,’ oppert ze. We willen als klant serieus worden genomen.’

Mail je klachten over Ziggo naar Eefje

Heb jij ook klachten over Ziggo. Valt jouw internet ook regelmatig uit, heb je geen tv en/of telefoon of is het internet zo traag als een slak…mail je naam adres en abonneenummer  en jouw klacht door naar Eefje en zij gaat proberen namens alle klagers één grote klachtenbrief bij Ziggo neer te leggen en zo eindelijk de aandacht te krijgen van Ziggo.

‘Ziggo moet het als een groot probleem gaan zien en het ook groots aanpakken,’ vindt Eefje. ‘Het heeft nu lang genoeg geduurd!’

Mail naar:  eefjevanderlinden@hotmail.com

3,065 totaal aantal vertoningen, 2 aantal vertoningen vandaag

Laat ook anderen weten wat er speelt in uw eigen wijk!

Dit is niet ok

Dit bericht heeft 5 reacties

  1. Ilse de Bruijn Reply

    Beste,
    Onderstaand is de laatst verzonden mail naar Ziggo met een bundeling van mijn klachten. Reeds geen reactie op gehad.

    We kunnen de app niet gebruiken. Enorme wifi storing en traag internet. Elk weekend en regelmatig doordeweeks lange tijd geen internet. Terug kijken of tv werkt niet naar behoren.
    We worden slecht te woord gestaan en telkens is benoemen ze een andere oorzaak.

    Mvg Ilse de Bruijn

    Hallo,

    Reeds hebben wij het een en ander aan contact met jullie gehad. 

    Op 27 juni heb ik mijn eerste mail met de vraag voor compensatie i.v.m. veel wifi en televisie storing verzonden. Hierop heb ik op 28 juni contact gehad met Nick Rinzema die mij vriendelijk te woord heeft gedaan en heeft getracht het probleem van de storing op te lossen. Hij heeft ons kanaal gewijzigd en advies gegeven hoe in het vervolg te wijzigen van kanaal. Daarbij gaf hij aan dat we moeten blijven bellen tot het opgelost is en ook om aan te geven wanneer het opgelost is. Zo kan een gepaste compensatie voor ons berekend worden. Op 7 juli heb ik opnieuw contact gehad met Ziggo om aan te geven dat ik zelf niet kon wisselen naar een ander kanaal en dat de storingen reeds voort duren. Deze persoon aan de telefoon was enorm onvriendelijk. Hij gaf direct al aan dat wij eerst eens moesten kijken of het probleem wel bij Ziggo lag. Hij zag dat we met een ander kanaal verbonden zouden zijn dan Ziggo? Ik benoemde daarop dat wij een wifi versterker hebben van een extern bedrijf maar dit i.p. de verbindingen verbeterd (versterkt) en dus niet verslechterd. Ik had sterk het gevoel dat hij vond dat gezien het niet van Ziggo was dit dan maar ons probleem was. Daarbij had hij het over termen die ik absoluut niet begreep. Ik spreek met mijn patiënten ook niet in vakjargon. Ik heb hem verzorgd het telefoongesprek met mijn partner voort te zetten daar deze hier wellicht meer van begrijpt en ook beter uit kan leggen welke storingen hij precies ervaart met zijn playstation en hoe de playstation werkt met wifi. Daarbij wilde deze medewerker een monteur langs sturen. Deze monteur moest dan controleren of het probleem daadwerkelijk van Ziggo afkomt. Onze hele nieuwbouw buurt heeft last van Ziggo dus dit komt zeker van Ziggo af! 

    Ik heb direct na dit telefoongesprek een belafspraak aangevraagd via de mail voor de volgende dag met het telefoonnummer van mijn vriend, hier heb ik tot op heden nog geen reactie op komen ontvangen.

    Wij willen binnen een week een compensatie ontvangen, en wel een volledig maandbedrag teruggestort op onze rekening.

    Daarbij willen wij contact met Ziggo wanneer ik en mijn partner samen thuis zijn zodat we beide onze problemen kunnen bundelen naar jullie.

    Dit telefoongesprek kan vanavond vanaf 20.00uur. 

    Komende zaterdag vanaf 15.00uur.

    Ik verwacht z.s.m. een oplossing van jullie.

    Indien niet binnen een week een compensatie en gepaste oplossing, dan zal ik de volgende maandafschrijving laten terug storneren. Dit zal ik blijven doen tot jullie ons een fatsoenlijke verbinding bieden en compensatie!

    Wij zijn verplicht aan Ziggo gekoppeld i.v.m. nieuwbouw, dit zal nooit onze eerste keuze zijn geweest en ik zal dit ook nooit aanraden bij andere!

    Groet,

    Ilse de Bruijn.

  2. Tonny Vincent Reply

    vandaag ook lag het internet en Telefoon er weer uit

  3. Tom van Krieken Reply

    Het is inderdaad waar dat Ziggo de laatste tijd regelmatig storingen heeft en dat is jammer. Realiseer dat problemen van geen tv of internet ook vaak aan de gebruiker ligt.
    Het gebruik van versterkers en instellingen voor de tv vraagt om een juiste benadering! Indien u regelmatig storingen van Ziggo ondervindt zou het wellicht raadzaam zijn eens te kijken of inderdaad het probleem niet bij u thuis zit. Ik heb véél ervaring met Ziggo en heb ook weinig storingen of klachten. Ik wil u graag indien gewenst kosteloos helpen om te kijken of uw thuissituatie wel correct is aangesloten.

  4. Dinie Reply

    ik begrijp het niet zo goed heb ook ziggo maar weinig klachten gelukkig

    pas geleden heeft ziggo hier bij ons in de wijk nog alle kastjes die staan nagekeken en wat in goed was vervangen

    ze waren met meerdere monteurs hier bezig,, dus bij mij werkt het goed tot heden

    en hopelijk komt het op brandevoort ook weer snel goed

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *